Ternera Gallega

La Indicación Geográfica Protegida Ternera Gallega inicia su labor de control y promoción en 1989. Desde 1996 está reconocida por la Unión Europea, siendo la primera carne de vacuno con control integral y certificado de garantía.

La carne comercializada bajo el amparo de la IGP Ternera Gallega es exclusivamente de terneros nacidos, criados y sacrificados en Galicia, que proceden de razas autóctonas y sus cruces y que superaron un riguroso programa de control integral.

El control abarca desde el nacimiento de los terneros, su crianza, alimentación y cuidados sanitarios, hasta su sacrificio y presentación de la carne en los puntos de venta, todo ello de acuerdo con lo establecido en la legislación vigente. La alimentación de los terneros se basa en la leche materna, forrajes y concentrados procedentes de vegetales y exentos de cualquier subproducto animal o sustancia prohibida. El esfuerzo que realizamos en control nos permite asegurar que la carne de Ternera Gallega tiene la máxima calidad y garantía.

Noticiero

Últimas Recetas:

Receta Ternera Gallega MEDALLÓN DE TERNERA GALLEGA A LA PLANCHA CON MANTEQUILLA DE CHALOTA Y  003

MEDALLÓN DE TERNERA GALLEGA A LA PLANCHA CON MANTEQUILLA DE CHALOTA Y

Pulir los laterales y puntas del corazón de la babilla o de la cadera; cortar en 4 medallones gruesos de en torno a 200 g, de aspecto similar al de un medallón de solomillo. Atemperar al menos media hora antes de la cocción y hacerlos a la plancha o parrilla empezando por los lados y todo alrededor canteándolos. A continuación, 3-4 minutos por cada cara hasta el punto deseado, preferiblemente poco hechos (sobre 45-50 ºC internos). Salpimentar y reposar 4-5 minutos.
Para la mantequilla, picar muy fina la chalota e integrar con la mantequilla en pomada y el resto de ingredientes. Hacer un cilindro con la ayuda de papel film y enfriar hasta que adquiera consistencia. Cortar en lonchas de aprox. medio centímetro.

Ver detalles.
Receta Ternera Gallega LLANA DE TERNERA GALLEGA ESTOFADA CON ÑOQUIS DE PATATA A LA CREMA 003

LLANA DE TERNERA GALLEGA ESTOFADA CON ÑOQUIS DE PATATA A LA CREMA

Salpimentar la pieza de llana entera y dorarla en una olla amplia con aceite. Retirarla; en la misma olla, añadir las verduras picadas y rehogar hasta que estén doradas. Añadir la harina, remover bien, verter el vino y dejarlo reducir hasta la mitad. Meter de nuevo el trozo de llana dentro de la olla y cubrir bien con el caldo. Guisar suavemente 1h-1h 30 min hasta que la carne esté tierna al tacto; reposar a fuego apagado media hora. Retirar la carne de la olla y enfriar.

Colar el líquido de cocción y reducirlo hasta que quede con consistencia de salsa espesa y brillante. Cortar la carne en medallones gruesos y calentar suavemente en la salsa.
Para la guarnición, hervir 2-3 min los ñoquis en el caldo y retirar. Reducir la nata hasta que adquiera densidad y añadir el queso, los ñoquis, sal y especias. Mezclar bien.

Ver detalles.
Receta Ternera Gallega LOMO DE TERNERA GALLEGA ASADO 003

LOMO DE TERNERA GALLEGA ASADO

Atemperar la pieza de lomo al menos 2 horas antes de la cocción. Limpiar los huesos superiores pelando las puntas con un cuchillo y marcar el exterior de la pieza con un corte fino en cruz. Embadurnar la pieza de aceite ligeramente y frotarla con sal gruesa, tomillo fresco picado y pimienta negra recién molida.
Disponer en un rustidera con el ajo partido, añadir el vino, el brandy y un vaso de agua.

Meter en el horno precalentado a 200 ºC durante 15 minutos para dorarla exteriormente. Bajar el horno a 140 ºC y cocinar otros 15 minutos para que se haga internamente. El tiempo de cocción dependerá del grosor de la pieza, si es posible usar un termómetro de sonda para comprobar que la temperatura interna sea 55 ºC para poco hecho o 60ºC para tomar al punto. Sacar del horno y reposar 5 minutos antes de trinchar. Colar los jugos de cocción de la placa y reducirlos a la mitad de su volumen. Usar como salsa.

Ver detalles.

Últimas noticias

Noticias Ternera Gallega : A versatilidade do vacún galego certificado sorprende no Forum Gastronómico

Tanto a carne de Ternera Gallega Suprema como a de vacún maior amparado pola IXP Vaca Galega / Boi Galego expuxeron a súa calidade e o seu potencial culinario a través de tres showcookings no Galicia Forum Gastronómico, celebrado na Coruña entre o domingo e o martes. Diversos cortes singulares e diferentes tipos de preparacións amosaron, ante máis de 150 asistentes, a importancia de coñecer as cualidades do produto para sacarlle o máximo partido nas nosas cociñas e a nivel profesional, desbotando a idea de pezas de primeira e de segunda.

Noticias Ternera Gallega : A I Festa da Vendima do Saviñao marida con Ternera Gallega Suprema

A centenaria Devesa de Escairón acolleu esta fin de semana a primeira edición da Festa da Vendima do Saviñao, que nace coa idea de poñer en valor os viños da Ribeira Sacra, a súa gastronomía e as tradicións da zona. Unha estrea na que a IXP participou cunha demostración culinaria e degustación de Ternera Gallega Suprema, na que se exhibiron diferentes pezas e tipos de preparacións. 

O chef Santi Almuiña, do restaurante Colón (Lugo), fixo un percorrido gastronómico desde os pratos menos cociñados, como un tataky de croca, ata receitas máis elaboradas, como o xarrete guisado. No punto intermedio, para a prancha, escolleu varios cortes: o vacío, a tapa da pa (llana) e o rabiño de croca, o que permitiu amosar a versatilidade das diferentes pezas da carne certificada, tanto para a cociña do día a día como para ocasións especiais. 

Noticias Ternera Gallega : Ternera Gallega viaxou coa Volta ciclista a varias localidades 

A Indicación Xeográfica Protexida participou un ano máis na Volta ciclista a España. Como xa leva facendo durante a última década, Ternera Gallega ofreceu degustacións do produto certificado en cada unha das 21 etapas da carreira, desde o 19 de agosto que comezou ata este pasado domingo. Accións de promoción e divulgación da calidade da carne amparada que se desenvolveron no stand da Asociación Provincial de Empresarios de Hostalería e Turismo de Lugo.

Noticias Ternera Gallega : A carne certificada, no Festival da Luz xunto a outros alimentos de calidade

Ternera Gallega Suprema protagonizou a degustación que a IXP ofreceu esta fin de semana no Festival da Luz (Boimorto), dentro do programa de Experiencias de Calidade da Consellería do Medio Rural. Da man do coiñeiro José Manuel Mallón, os asistentes puideron coñecer os mellores consellos para o tratamento, corte e cociñado de diferentes pezas. A IXP tamén explicou a o labor dos gandeiros inscritos e o sistema de control e trazabilidade que garante a orixe e a calidade da carne certificada.

Noticias Ternera Gallega : Ternera Gallega porá sabor a diferentes citas deportivas, gastronómicas e culturais 

Durante o mes de agosto, a carne certificada pola IXP estará presente en varios eventos, tanto da nosa terra coma de fóra de Galicia. Coma vén facendo nos últimos dez anos, participará na Volta ciclista, que sae o 19 de agosto desde Utrecht e remata o 11 de setembro en Madrid. Aínda que nesta edición a carreira non pasa pola comunidade, o sabor galego está garantido da man da Asociación Provincial de Empresarios de Hostalería e Turismo de Lugo, que ofrecerá diversas demostracións culinarias nas 21 etapas da proba ciclista.

Noticias Ternera Gallega : Os inscritos apostan polas xestións dixitais coa IXP

Cada vez máis gandeiros e gandeiras de Ternera Gallega contan con usuario online para deixar os avisos de marcaxe a través da web ou da aplicación móbil da IXP. Case 2.400 inscritos elixen estas opción dixitais, que lles facilitan algunhas das xestións a realizar co Consello Regulador, xa que as poden facer directamente desde o seu móbil, sen necesidade de chamar por teléfono á Denominación. 

Unha tendencia que vai en aumento, tal e coma reflicten os datos dos últimos anos. Mentres que, no 2018, o 11 % os avisos de marcaxe se deixaba pola web de Ternera Gallega ou pola app; agora a porcentaxe case alcanza o 21 %.  Entre as dúas opcións, a preferencia dos gandeiros é a aplicación móbil, desde onde chega o 14 % dos avisos, sobre a web corporativa, que recolle o 7 % restante. 

Enlaces de interes